Maksud mimpi

Assalamualaikum...x jawab dosa tau.ari nie saya mood sya happy sgt..x thulah sbab apa.tpikan dua tiga ari nie  saya selalu mimpi yng pelik2..hurm..adalah satu ari saya mimpi sorang budak kecik nie tiba2 dtng dkat then peluk saya.tpi sehari lepas tu saya trjumpa pulak  budak kecik yng sya mimpi tu dkat msjid kolej sya pulak.apa yer tanda mimpi tu..ini serius giler.masa tu betul2 terkejut tengok muka budak tu.hurmm....tpi saya ada terjumpa satu blog nie kan ia mencritakan maksud disebalik mimpi-mimpi kita tu.salah satu nya yang nie




1.Jika bermimpi kanak-kanak datang kepada anda menandakan anda akan memperoleh harta yang banyak

2.Jika anda bermimpi melihat, memelihara, mempunyai mendengar kanak-kanak, alamat suatu keuntungan akan segera datang kepada anda. Apalagi kalau anda bermimpi mempunyai anak laki-laki. Mimpi melihat anak-anak bermain bermakna akan mendapatkan jodoh. 


hurmm...apa pendapat korang erk..boleh percaya ke x nie..

seandainya betul...alhamdulliah sgt2..tpi akan mndapat jodoh tu mustahil skit..
grrr..tkutnyer dengan mimpi nie

Ya Allah,kau pemudahkanlah urusan ku di dunia dan diakhirat. amin..

#kalau korang nak thu lebih lanjut mengenai maksud mimpi